System 1 spolu s marketingovým guru Marketm Ritsonem připravila návaod, jak mohou značky přežít – a dokonce prosperovat – v těžkých časech.
Nad světovou ekonomikou se nadále stahují mračna. 11. listopadu budou zveřejněny nejnovější čtvrtletní údaje o HDP ve Velké Británii a USA, ale i další části světa se připravují na recesi. Proto vás společnost System1 zve na webinář, který se zabývá tím, jak mohou značky zvládnout těžké časy.
Těžké časy totiž přinášejí i příležitosti. Jak kdysi řekl zesnulý velký jezdec F1 Ayrton Senna: „Za slunečného počasí nemůžete předjet 15 vozů… ale když prší, tak ano.“
Nitin Nohria ve své pravděpodobně nejobsáhlejší studii o recesi zjistil, že 9 % společností vychází z recese v lepší kondici, než do ní vstupovaly.
Připojte se k profesoru Marku Ritsonovi, brand konzultantovi a tvůrci Mini marketingového MBA, a k řediteli pro vztahy se zákazníky společnosti System1 Jonu Evansovi a diskutujte s nimi o způsobech, jak dát vaší značce co největší šanci, že se zařadí mezi těch 9 %, kterým se po recesi daří. Orlando Wood, autor bestsellerů IPA Lemon a Look out, přinese do diskuse své kreativní zkušenosti.
Zaregistrujte se ještě dnes a získejte přístup k živé prezentaci a záznamu zasedání.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: SYSTEM 1
Řečník: Mark Ritson, Orlando WoodVíce informací