Už vám někdy šéf řekl, abyste dělali CTV? Nám ano! Proto jsme provedli tento výzkum. Chtěli jsme mít správná fakta, abychom se mohli správně rozhodnout mezi lineární televizí, BVOD a FAST.
Během tohoto živého vysílání probereme nejnovější fakta o vzorcích sledování médií a myšlení diváků, abyste mohli na svého šéfa udělat ještě větší dojem.
Zaregistrujte se nyní na druhé vydání „Nového života obývacího pokoje“ – studie o zvyklostech konzumace videa v 10 evropských zemích.
Stéphane Coruble – generální ředitel RTL AdAlliance – vás zve, abyste se připojili k jeho týmu v jejich obývacím pokoji – a to doslova. Diskuze a klíčové poznatky z letošní studie se budou poprvé prezentovat v obývacím pokoji kanceláří v Paříži.
Připojte se k nám, abyste se dozvěděli o sledování Connected TV v Evropě.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: RTL AdConnectVíce informací