14/10 2021

SNÍDANĚ: BOŘENÍ MARKETINGOVÝCH MÝTŮ NO. 2

Série čtyř inspirativních ranních setkání.

Štefan Sarvaš, Global Senior CMI Director Market Intelligence & Shopper Insights (Mars) a Josef Havelka (Contagious) budou spolu s vámi pokračovat v boření marketingových mýtů.

Menu snídaně:

  • Jakou roli by měl dnešní marketing vlastně naplňovat?
  • Jaké jsou běžné marketingové mýty a proč je třeba se jich vyvarovat?
  • Jaká je opravdu spolehlivá cesta k růstu?
  • Jakou hodnotu mají segmentační modely a které jsou ty opravdu funkční.
  • Kdy je vhodné věnovat pozornost “cílení” a kdy ne.
  • Zákaznické postoje nebo chování? S čím je lepší pracovat a měřit to?
  • Na kolik jsou “light users” a “switchers” opravdu důležití pro váš byznys?
  • Jaké jsou effekty snahy o “premiumizaci”?
  • Co opravdu přináší snaha o inovaci a vyplatí se do inovací investovat?

Jednotlivá setkání v sérii na sebe přímo nenavazují. Rádi přivítáme i ty z vás, co první snídani nestihli nebo se nemohli zúčastnit.

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: Contagious

Řečník: Josef Havelka, Štefan SarvašVíce informací