Série čtyř inspirativních ranních setkání.
Štefan Sarvaš, Global Senior CMI Director Market Intelligence & Shopper Insights (Mars) a Josef Havelka (Contagious) budou spolu s vámi pokračovat v boření marketingových mýtů.
Menu snídaně:
- Jakou roli by měl dnešní marketing vlastně naplňovat?
- Jaké jsou běžné marketingové mýty a proč je třeba se jich vyvarovat?
- Jaká je opravdu spolehlivá cesta k růstu?
- Jakou hodnotu mají segmentační modely a které jsou ty opravdu funkční.
- Kdy je vhodné věnovat pozornost “cílení” a kdy ne.
- Zákaznické postoje nebo chování? S čím je lepší pracovat a měřit to?
- Na kolik jsou “light users” a “switchers” opravdu důležití pro váš byznys?
- Jaké jsou effekty snahy o “premiumizaci”?
- Co opravdu přináší snaha o inovaci a vyplatí se do inovací investovat?
Jednotlivá setkání v sérii na sebe přímo nenavazují. Rádi přivítáme i ty z vás, co první snídani nestihli nebo se nemohli zúčastnit.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: Contagious
Řečník: Josef Havelka, Štefan SarvašVíce informací