Environics Analytics, Globe and Mail Media Group, LinkedIn a ThinkTV přináší webinář s Peterem Fieldem, guruovi v oblasti efektivity. Na webináři se dozvíte, které prvky kampaně měly největší obchodní dopady a proč Field nadále varuje před krátkodobostí.
Odhalte nejnovější data získaná v rámci soutěže Effie Awards Canada. Na základě přihlášek z let 2021 a 2022 se podíváte na obchodní kontext, cíle kampaně, mediální rozpočet a mediální kanály a také na měřítka efektivity kampaně. Analýza v podstatě zkoumá, jak vstupy ovlivňují výsledky.
Peter představí svá nejnovější zjištění, která budou k dispozici v nové zprávě ICA The Alchemy of Effectiveness: A Focus on Canada. Odhalen je růst zisku značky, krátkodobá odezva prodeje, dlouhodobý růst podílu, zvrat poklesu prodeje, udržení zákazníků a získání nových zákazníků.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: thinkTV
Řečník: Peter FieldVíce informací