26/5 2022

THE EFFECTIVENESS EVOLUTION

Evoluce efektivity: Výzkum z projektu ARC
Reklama se vyplatí pouze tehdy, je-li účinná. A není to tak dávno, co Peter Field oznámil „krizi kreativní efektivity“. Dr. Grace Kite, ekonomka a zakladatelka Magic Numbers, říká, že i když efektivita marketingu mohla v minulosti klesat, její nový výzkum z UK naznačuje, že za posledních pět let došlo ke značnému nárůstu návratnosti investic.

Projekt ARC zahrnoval více než 300 (neoceněných) kampaní, které dohromady představují reklamní výdaje v hodnotě 5 miliard liber. Dobrá zpráva: Reklama funguje. Kite zjistila, že tyto „typické“ kampaně přinesly průměrný příjem 3,80 GBP na 1 investovanou GBP (stojí za zmínku, že oceněné kampaně jsou třikrát efektivnější a přinášejí návratnost investic 13,00 GBP).

Chcete-li získat přehled o tomto rozsáhlém výzkumu, zaregistrujte se na webinář ještě dnes.

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: thinkTVVíce informací