Jaké jsou problémy, které budou formovat příští 2+ roky a budou dominovat velké části televizního pracovního života?
Konference odpoví například na tyto otázky:
- Jak ovládáme umění předpovídat, plánovat, optimalizovat, měřit a podávat zprávy ve světě Total TV
- Jak by se mohla ovlivnit měnící se televizní scéna tam, kde se lidé v budoucnu dívají a s kým musí inzerenti uzavřít partnerství
- Jak maximalizujeme hodnotu digitálního publika a zajistíme nákladově efektivní celkový dosah?
- Jak televizní průmysl pomáhá obchodníkům přesněji oceňovat televizi a přehodnocovat roli všech médií
- Řešení dat a identity, která udrží adresovatelný televizní pořad na cestách ve světě cookie, který dbá na ochranu osobních údajů [třetí strany]
- Účel připojené televize k mediálnímu plánu a osvědčené postupy při jeho využívání
Jak sjednocujeme nesourodé prvky moderní televize a prezentujeme je obchodníkům jako celek a jediný produkt - Osvědčené postupy při plánování a provádění adresných televizních kampaní se zaměřením na velkolepé výsledky
- Jak v každé domácnosti umožňujeme adresnou televizní reklamu na úrovni domácnosti a do jakých „ekosystémových“ různých televizních obrazovek bude patřit.
POŘADATEL: Mediatel Events ltd.
Řečník: Christian Kurz, další viz program, Eleni Marouli, Guy BissonVíce informací