Připojte se k bezplatné hybridní akci Lively a zjistěte, jak značky nacházejí nápaditější a kreativnější způsoby, jak zaujmout své publikum. Jeremy King, generální ředitel Festivalu médií, hostí hybridní panel s odborníky z řad společností LEGO, Pinterest, Virgin Red, Ericsson, Goodstuff Communications a Lively.
Zaregistrujte se pomocí odkazu „připojte se sem“ a získejte přístup k prezentaci řečníků, panelovým debatám a videu upravenému po události s postřehy a diskusí: https://form.typeform.com/to/ciNbzunY
Panel 1: Je televizní reklama mrtvá?
Mezi reproduktory patří LEGO, Defected Records, Lively, Goodstuff Communications
Panel 2: Jsou publika stále zapojena?
Mezi reproduktory patří LEGO a Lively.
Případová studie: Jak hybridní živý marketing změní zkušenosti B2B?
Matthew Smith, viceprezident pro globální marketing, Matthew Smith sdílí poznatky.
POŘADATEL: Lively WorldwideVíce informací