Podpora růstu podnikání prostřednictvím investic do médií
Posledních 18 měsíců si vynutilo změnu v tom, jak pracujeme, komunikujeme a konzumujeme média. Vzhledem k tomu, že vlády na celém světě podporují optimismus a naději, slibují, že vstupujeme do nové fáze kontroly pandemie, růst je klíčovým slovem každého obchodního lídra.
Poselství The Future of Media je jasné – chytré investice do médií podpoří růst podnikání. Budoucnost médií, vyřazená ze zablokování a zahájená jako digitální událost v listopadu 2020, se vyvíjí v roce 2021, aby spojila základní hodnoty Mediatel News; oslavování excelence v médiích, přijímání výzev, s nimiž se jako průmysl potýkáme, a shromažďování mediálních lídrů a aspirujících budoucích lídrů společně k diskusi o taktických a strategických rozhodnutích, která umožní inteligentní mediální rozhodnutí.
Po dobu dvou dnů soustředíme naši pozornost na osm klíčových témat, která byla vytvořena ve spolupráci s radou mediálních lídrů, abychom zhodnotili, jak se jako průmysl posouváme vpřed, a abychom nejen nabídli vhled, ale zajistili, aby návštěvníci odcházeli s učením, které budou moci okamžitě implementovat za účelem zlepšení výsledků, efektivity a dosažení osobního úspěchu ve své kariéře.
The Future of Media není jen další mediální událostí. Je to jediná událost, které se musíte zúčastnit, pokud to s tím, že jste považováni za mediálního vůdce, myslíte vážně.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍPOŘADATEL: Mediatel Events ltd.
Řečník: Chrissie Hanson, další viz program, Dara Nasr, Karen Nelson-Field, Patrick AffleckVíce informací