Za posledních 15 let se The Future of TV Advertising Global stala významnou mezinárodní událostí pro ty, kdo mění pravidla hry v odvětví televizní reklamy.
Nadcházející jubilejní ročník konference se uskuteční 10. a 11. prosince. Propojí odborníky z mediálního oboru a delegáty z globálních trhů v odvětví televizní reklamy. Přinese diskuze o tržních trendech, strategiích a obchodních přístupech, inovativních reklamních technikách a nejmodernějších nápadech. Čekají vás nejnovější poznatky a špičkové postupy.
Připojte se na Kings Place v Londýně, kde se sejde více než 1 000 účastníků z 30 zemí.
Posláním The Future of Advertising Global je upozornit na bezkonkurenční účinnost televizní reklamy pro inzerenty po celém světě a zapojit se do podnětných diskusí, převratných inovací a oslav budoucnosti televizní reklamy.
Kategorie: KONFERENCEPOŘADATEL: Adwanted eventsVíce informací