Na tomto webináři thinkTV přivítá Richarda Shottona, behaviorálního vědce a autora uznávané knihy The iluusion of choice, který představí svou novou knihu Iluze volby (vychází 28. března 2023).
Každý den lidé činí stovky rozhodnutí. Mnohé z nich jsou komerční: Jaký šampon si vybrat? Kolik utratit za láhev vína? Obnovit či neobnovit předplatné?
Tyto volby se mohou zdát svobodné, ale psychologové prokázali, že jemné změny ve způsobu, jakým jsou produkty umístěny, propagovány a uváděny na trh, mohou radikálně změnit chování zákazníků.
Kniha Iluze volby identifikuje 16 a půl nejdůležitějších psychologických předsudků, které si dnes musí uvědomit každý podnikatel – a ukazuje, jak může každá firma využít těchto zvláštností k získání a udržení zákazníků a k většímu prodeji.
Připojte se k webináři 30. března, kdy se Richard podělí o některé klíčové poznatky z této knihy.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: thinkTV
Řečník: Richard ShottonVíce informací