7/12 2022

THE MARKETER’S TOOLKIT 2023: MARKETING IN A COST OF LIVING CRISIS

Společnost WARC nedávno vydala Marketers toolkit 2023: Zpráva o globálních trendech. Poskytuje marketérům sadu nástrojů pro plánování a rozhodování v nadcházejícím roce. Identifikuje pět klíčových trendů, které naruší stávající globální marketingové postupy, a nabízí poznatky, které pomohou uchopit příležitosti k růstu.

Aby usnadnili orientaci v roce 2023, pořádá WARC webinář: The Marketer’s Toolkit 2023: Marketing v době krize životních nákladů. Připojte se  7. prosince od 12:00 do 13:00 GMT a dozvíte se, jak inflace, nestálé ceny energií a nedostatek nabídky zvyšují vstupní náklady a jak to ovlivňuje důvěru a výdaje na klíčových evropských trzích.

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: WARCVíce informací