Poslední dva roky způsobily obrovský posun v chování spotřebitelů a ovlivnily i faktory, které utvářejí rozhodnutí člověka o nákupu a podporují věrnost ke značce.
Čím dál méně jde o demografické údaje nebo obecné potřeby a preference. Trendem je více celkový pohled člověka na svět a to, jak větší makroprostředí ovlivňuje způsob jeho života. Nejnovější zpráva společnosti Resonate „The State of the Consumer“ identifikuje stavy spotřebitelského sentimentu a uvádí, jak se mohou marketéři lépe propojit se svými cílovými skupinami.
Od Ericka Podesta McCoy se dozvíte:
- Základní hodnoty, které řídí rozhodování každého cílového segmentu / publika
- Jak lze nákupní chování, osobní hnací síly a motivace převést do efektivní strategie, kreativity, vývoje produktů a komunikace
- Proč jsou značky řízené umělou inteligencí připraveny držet krok s trendy věrnosti značce a podporovat růst tržeb v roce 202