Marketéři neustále hledají kanály, které přinášejí nezpochybnitelnou návratnost investic a budují hodnotu marketingu. Connected TV (CTV) kombinuje to nejlepší z televize a digitálu a dosahuje tak nadstandardních výsledků.
Pravdou však je, že CTV je zatím v některých parametrech nedokonalá a existuje lepší způsob, jak zajistit, aby reklama v TV fungovala. Do svých kampaní integrujte lineární i Connected TV. Existuje důvod, proč 73 % marketérů souhlasí s tím, že lineární a CTV fungují lépe společně a tento mix lépe přispívá k dosažení marketingových cílů.
Připojte se k webináři od Marketing Architects a naučte se:
- Co říkají data o efektivitě lineární a CTV televize?
- Jak spotřebitelé a marketéři přemýšlejí o stírajících se hranicích mezi různými formami televize?
- Proč přijetí komplexního přístupu k televizi zajistí kampaním větší úspěch?
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Marketing ArchitectsVíce informací