10/3 2022

TV MIM – PART II

Tým egta vás zve na nadcházející setkání Market Intelligence Meeting (MIM).

Tato konference je jednou ze tří výročních akcí společnosti egta, kde se scházejí ředitelé a vedoucí výzkumu z prodejen TV/Video, aby diskutovali o budoucnosti ROI, efektivitě, měření, atribuci a dalších. Pokud je vaším úkolem sledovat efektivitu TV/Video kampaní nebo porozumět nejnovějšímu vývoji v měření, tento webinář bude tím správným místem!

MIM 2022 se bude konat online a ve dvou různých televizních relacích:

MIM část I – čtvrtek 27. ledna – 14:30 až 16:30 CET
Snaha o měření návštěvnosti napříč platformami/médii. V této online relaci se zaměříme na hlavní průmyslová odvětví a poskytneme aktuální informace o iniciativě WFA pro měření napříč médii, Cflight, a také o nedávných snahách o revoluci v měření televize v USA.

MIM část II – čtvrtek 10. března – 14:30 až 16:30 CET
Sledování účinnosti, hodnoty a efektivity TV/Videa. V této sekci dáme slovo společnostem, které prokázaly bezkonkurenční dopad TV/Videa na celý jejich marketingový trychtýř. Naši řečníci se podělí o nové poznatky o metrikách pozornosti až po efektivitu adresných televizních a sponzorských kampaní.

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: EgtaVíce informací