Fakta místo binga: základy pro efektivní mediální plánování – W&V Akademie v německém jazyce
Už máte dost binga kolem OTS, GRP, BRW, TAP atd.? Nemáte mediální rozpočet na rozdávání? Potřebujete vědět, jak umělá inteligence mění i plánování médií? Potřebujete fakta, abyste se mohli správně rozhodovat při plánování médií? Stručně řečeno: Chcete si rozšířit své mediální znalosti a aktualizovat je? Naši odborníci vás připraví na základy efektivního mediálního plánování. S jasnými úkoly vám ukáží, jak se vyznat v komplexnosti médií. Zjistíte, co a proč funguje a bez čeho je lepší se obejít.
Jednoduše vysvětlené, přehledně strukturované a prakticky zaměřené. S ohledem na aktuální vývoj a výzvy se s vámi naši odborníci podělí o své znalosti a zkušenosti.
Co vám slibujeme: Po semináři budete schopni rovnocenně hovořit se svou agenturou a budete mít k dispozici nástroje, které potřebujete k prosazování svých mediálních cílů.
Na vrcholu: Na konci semináře se vydáte do „mediálního zákulisí“. Vezmeme vás do zákulisí společnosti. Naši odborníci vám 1:1 vysvětlí, čeho lze dosáhnout správnou mediální strategií a jaká úskalí na vás číhají.
Naše plus: Po skončení semináře W&V o mediálním plánování vám poskytneme všechny prezentace našich řečníků. Získáte tak ucelené kompendium, ke kterému se můžete opakovaně vracet.
1. den: od 8.30 do cca 18.15 hod.
2. den: 8.45 až cca 17.15 hod.
Přehled témat semináře
- Úvod do strategického mediálního plánování
- Nejdůležitější údaje o výkonnosti a správné otázky, které je třeba klást
- Využití umělé inteligence v mediálním plánování
- Změna chování při využívání médií
- Požadavky na nový přístup k cílovým skupinám
- Kontrola trendů nového vývoje a požadavků
- Využívání analogových médií, jako je tisk, rozhlas nebo televize
- Využívání digitálních médií
- Využívání sociálních médií
- Programová reklama
- Média pro různé rozpočty
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: W&V AkademieVíce informací