- 73 % žen uvádí, že používá Netflix, a upřednostňuje jeho původní seriály před všemi ostatními typy obsahu.
- Netflix je těsně následován službou Prime Video (65 %) a Hulu (60 %).
- Mezi nejsledovanější FAST patří Tubi (33 %), The Roku Channel (28 %) a Pluto TV (20 %).
Platformy používají různé strategie, aby získaly divačky. Z údajů MX8 vyplývá, že pokud jde o oblíbené žánry obsahu, oblíbená jsou televizní dramata, která uvádí 69 % žen, a také dokumenty o skutečných událostech (55 %).
Pokud se podíváme na konkrétní platformy, Netflix s velkým úspěchem investuje do původních seriálů pro ženy a produkuje hity jako Wednesday, Nobody Wants This, Emily in Paris a Bridgerton - všechny mají více sérií, což je další známka jejich úspěchu. Mezitím Prime Video oslovuje fanoušky romantických komedií hvězdnými novinkami, jako jsou The Idea of You a You're Cordially Invited.
Kromě toho průzkum MX8 zdůraznil, že různé typy obsahu mají na určitých platformách lepší výsledky u ženských divaček:
- 67 % žen má rádo filmy na Prime Video, což je více než u ostatních platforem.
- původní seriály na Netflixu upřednostňuje 58 % žen.
- U dokumentárních filmů vítězí Discovery (55 %).
- Paramount (53 %) a Pluto TV (52 %) vedou u síťových televizních pořadů.
Stále větší podíl na čase stráveném sledováním televize má samozřejmě také YouTube, přestože se nejedná o tradiční streamovací službu. Tato videoplatforma vynikala úspěšností reklamy zaměřené na ženy. Nejsou to však jen dobré zprávy: YouTube má před ostatními platformami největší podíl divaček, které dokázaly vyjmenovat konkrétní reklamní značky, a to 34 % - zároveň však 32 % uvedlo, že YouTube má příliš mnoho reklam.
Zdroj: themeasure.net