Source: Pixabay.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

PRODUKT VIDĚNÝ V TELEVIZI PŘIMĚJE VĚTŠINU DIVÁKŮ K ČINŮM

8. 2. 20258. 2. 2025
Podle průzkumu Shopsense AI a EMARKETER ze srpna 2024 téměř tři čtvrtiny amerických diváků (71,5 %) poté, co se nechali inspirovat něčím, co viděli v televizi, buď hledali na internetu a uvažovali o koupi, nebo si to koupili, případně obojí.

Zdroj: emarketer.com


Za hranicí grafu:

  • Důkazem toho je streamovací služba Tubi, která je ve vlastnictví společnosti Fox a která pořádánakupovatelný stream Super Bowlu během nedělního velkého zápasu.

  • Přesto bude podle naší prognózy z října 2024 naprostá většina (82,9 %) maloobchodních prodejů v roce 2025 zakoupena prostřednictvím fyzických kanálů.


Použijte tento graf: Tento graf mohou marketéři a maloobchodníci použít, aby věděli, kde se setkat s diváky sledujícími televizi, a jako důkaz pro zařazení lineární televize nebo připojených televizních kanálů (CTV) do svých kampaní.

Zdroj: emarketer.com

Načítání dalších...