Podle souhrnu vlastní nyní chytrý televizor 55 % širokopásmových domácností v USA, což vede k tomu, že se televize stává výchozí platformou pro sledování streamovaného obsahu. Dokument s názvem “OTT Streaming Trends to Watch in 2022” (Trendy v OTT streamingu, které je třeba sledovat v roce 2022) uvádí poznatky o trhu, očekávané trendy a posuny na trhu v tomto roce na základě zjištění výzkumného týmu společnosti v oblasti zábavy. (Společnost Parks rovněž pořádá konferenci “Video Services: Bundles, Data and Measuring Success”, virtuální zasedání v rámci pátého ročníku konference “Future of Video: OTT, placené televize a digitálních médií”).
„Rychlé změny na trhu v posledních dvou letech spolu s neustále se měnícími preferencemi zákazníků nutí dodavatele služeb a zařízení přizpůsobovat se a adaptovat téměř na denní bázi,“
řekl Eric Sorensen, senior analytik společnosti Parks Associates. „Standardem v oblasti služeb je nyní poskytovat žádoucí obsah tak, aby si jej zákazníci mohli prohlížet kdy, kde a jak chtějí. Poskytovatelé služeb, a to jak klasických, tak online, se budou muset i nadále přizpůsobovat tomu, jak se budou vyvíjet požadavky spotřebitelů.“
V roce 2022 by si chytré televize měly upevnit pozici výchozí připojené streamovací platformy, uvedla firma.
Spotřebitelé mají stále větší zájem mít veškerou zábavu k dispozici na jediném zařízení, a protože se chytré televizory staly cenově dostupnějšími a nabízejí lepší uživatelská rozhraní, stávají se podle Parks Associates atraktivní integrovanou možností pro sledování veškerého obsahu.
V letošním roce se podle ní stane také běžnějším a přijatelnějším odchod z trhu, který je součástí podnikání. „Očekáváme také, že tradiční obchodní modely pro vydávání filmových oken budou v roce 2022 více erodovat,“ uvedl Sorensen. „Pokladny v kinech znovu získají část své síly, protože “zážitkové” tituly jako sci-fi a akční snímky budou i nadále lákat lidi do kin, ale u mnoha filmů filmová studia obecně těží z toho, že obcházejí exkluzivitu a vydávají je prostřednictvím více kanálů, včetně kin a přímého prodeje spotřebitelům. V roce 2022 budeme svědky většího množství této hybridní strategie obrazovek a experimentování.“
Další informace jsou k dispozici na webových stránkách výzkumné společnosti.
Zdroj: tvtechnology.com