„CTV dosahuje vyváženého mixu věkových skupin a odpovídá národnímu profilu. V tradiční televizi mnohem výrazněji převažují diváci generace baby boomers,“
tvrdí autoři studie.
Například diváci ve věku 55 let a více zaujímají v tradiční televizi dominantní podíl (54 %), ale mezi diváky CTV tvoří pouze 31 %. Diváci generace X ve věku 35-54 let jsou mezi diváky CTV zastoupeni 35 % (32 % v tradiční televizi). Mileniálové od 25 do 54 let tvoří 20 % (v tradiční televizi 9 %) a příslušníci generace Z ve věku 16-24 let představují 14 % (v tradiční televizi 5 %).
Studie uvádí, že diváci CTV teď konzumují téměř stejné množství obsahu CTV s reklamou (47 %) jako bez reklamy (53 %).
Na jedné věci se téměř všechny věkové skupiny obecně shodnou - na významu hodnot, které značka ctí. Mladší konzumenti médií přitom vykazují vyšší podíl než starší konzumenti: 80 % mileniálů uvádí, že hodnoty značky jsou důležité. Totéž říká 70 % příslušníků generace Z, 66 % generace X a 42 % diváků generace baby boomers.
Rušení předplatného televizních kanálů nadále roste. Zpráva uvádí, že 55 milionů domácností má v současnosti pouze CTV. Z nich 50 milionů sleduje obsah podporovaný reklamou. Studie nespecifikovala, kolik reklamou podporovaného obsahu tyto domácnosti za dané časové období konzumují.
Společnost Magnite zadala internetovou studii prováděnou v červnu 2021 společnosti Statista. Ta pracovala s 1 200 respondenty ve věku 18 let a více, kteří se na televizi dívají nejméně hodinu denně.
Zdroj: mediapost.com