PŘEDSTAVY NÁKUPČÍCH REKLAM O „TELEVIZI“ SE SBLIŽUJÍ
25. 10. 202125. 10. 2021NEW YORK a EDINBURGH, Skotsko — Nedávný průzkum mezi nákupčími médií v USA, Velké Británii, Německu a Austrálii zjistil, že se jejich pojetí televize v kampaních a plánování sbližuje. Více než 75 % respondentů souhlasilo, že definice televize nyní zahrnuje lineární i streamovací platformy. Zprávu o průzkumu vydala společnost TVSquared.
Znamená to velký světový posun v uvažování. V minulosti se online reklama prodávala na základě impresí, ale lineární televize používala údaje o sledovanosti. Zpráva také poukazuje na krok směrem k využívání impresí. Tento přístup si v posledních měsících osvojily velké televize i společnosti poskytující měření.
Zpráva o stavu konvergované televize, která se zabývá globálními trendy a jejím zaváděním (The State of Converged TV: A Look at Global Trends & Adoption), přináší výsledky průzkumu provedeného mezi téměř 1 000 nákupčích v USA, Velké Británii, Německu a Austrálii. Analyzuje miliardy reklamních impresí 20 kampaní v konvergované televizi, které byly aktivní na platformě ADvantage společnosti TVSquared. Zjištění studie naznačují, že na všech čtyřech trzích přistupují nákupčí k lineární televizi a streamu podobně. Současný a budoucí stav konvergované televize obrací pozornost k nutnosti zavést novou měnu a celostní, cross-platformní měření, uvádí studie.
Analýza kampaní konvergované televize od TVSquared odhalila, že v průměru je překryv diváků v lineárních a OTT/CTV kampaních přibližně 30 %. To znamená, že v průměru 70 % diváků zasažených pomocí streamování by se kampaní pouze v lineární televizi zasáhnout nepodařilo. Výsledky také naznačují, že značky by měly alespoň 10 % televizních impresí svěřit streamu. Dosáhnou tak přírůstkového zásahu nejméně 15 %.
Údaje amerického průzkumu také zdůraznily potřebu opustit zastaralé modely. Výzkumníci uvedli, že je třeba se posunout k celostnějšímu a transparentnějšímu trhu konvergované televize.
Zjistili, že 89 % nákupčích považuje schopnost celostně řídit lineární a streamované kampaně za důležitý faktor při rozhodování o investicích do konvergované televize.
Více než 90 % uvedlo, že pokud mají věnovat výdaje na reklamu konvergované televizi, za kritický faktor považují transparentnost metriky napříč lineárními a streamovacími kanály a vydavateli.
Zdroj: tvtechnology.com