PRO DIVÁKY MÁ STREAMOVÁNÍ VĚTŠÍ HODNOTU NEŽ KABEL

1. 10. 20211. 10. 2021
Podle nového průzkumu společnosti Criteo má 69 % spotřebitelů pocit, že jim streamování nabízí za jejich peníze lepší hodnotu než kabelová televize. 64 % uvedlo, že je jeho obsah zábavnější.

PAŘÍŽ, Francie — Nový průzkum společnosti Criteo přináší řadu nových údajů, které poukazují na rostoucí význam streamování v životě spotřebitelů. Výsledky průzkumu ukazují nárůst doby sledování a rostoucí dopad streamování na nákupní rozhodnutí.

Velká většina respondentů také zdůraznila, jak si těchto služeb váží. 69 % dotazovaných uvádí, že jim streamování přináší za jejich peníze lepší hodnotu než kabelová televize. 64 % tvrdí, že obsah je na streamu zábavnější.

Průzkum stavu videa a televize připojené k internetu (The State of Video & Connected TV Survey) společnosti Criteo zjistil, že sledování streamovacích služeb roste. Od začátku pandemie tráví více času streamováním 63 % respondentů a jeden ze tří Američanů (36 %) tvrdí, že sledování streamovacích služeb mu zabere více než 10 hodin týdně.

Tyto trendy by měly pokračovat, zjistil průzkum. Více než polovina (53 %) mileniálů a příslušníků generace X tráví více času u živého streamování. 31 % dotazovaných z těchto věkových skupin říká, že by trávili více času sledováním placených videostreamovacích služeb.

Průzkum společnosti Criteo zjistil, že zdaleka nejoblíbenější prostředek pro sledování streamovacích služeb je chytrý televizor (73 %). Za ním následují chytré telefony (53 %), notebooky/PC (47 %) a tablety (29 %).

Tři ze čtyř Američanů (61 %) se při výběru videostreamovací služby nejvíce zajímají o cenu. Tři z pěti (61 %) by si zvolili možnost sledování s reklamou, aby ušetřili peníze.

Streamovací služby také hrály výraznější roli v nákupních rozhodnutích. Přibližně 44 % Američanů se domnívá, že videostreamovací služby za posledních 12 měsíců ovlivnily jejich nákupní rozhodnutí. Více než polovina respondentů uvádí, že hledali zobrazované produkty a služby na notebooku, tabletu nebo chytrém telefonu a po zhlédnutí videoreklamy navštívili webové stránky inzerenta.

Mezi streamovacími službami je na prvním místě Netflix, který využívá 78 % respondentů. Za ním se umístily služby Hulu (53 %), YouTube (53 %), Prime Video (46 %), Disney Plus (43 %), HBO Max (30 %), Roku (25 %), Apple TV (21 %), Peacock (20 %) a Amazon IMDb TV (19%).

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...