Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

PRŮZKUM: TELEVIZNÍ REKLAMA JE KLÍČOVOU SOUČÁSTÍ SLEDOVÁNÍ ŽIVÝCH SPORTOVNÍCH PŘENOSŮ

18. 2. 202218. 2. 2022
Nezávislá omnikanálová reklamní platforma Magnite působící na straně prodeje vydala studii nazvanou CTV Live Streaming: TV’s Next Big Moment (Živé streamování na CTV: Další velký okamžik televize). Ukazuje v ní, že o živé streamování televize je mezi diváky televize připojené k internetu velký zájem ve všech věkových skupinách.

„Neoficiálně víme, že živá televize, zejména živé sportovní přenosy, mají bezkonkurenční schopnost zaujmout. Zadali jsme tuto studii, abychom lépe pochopili, jak se lidé k tomuto obsahu dostávají a jak na něj reagují,“ uvedl Sean Buckley, ředitel odpovědný za výnosy společnosti Magnite.
„Tato studie mimo jiné zjistila, že zaujetí živým obsahem se přelévá i na reklamu, která se vysílá během přenosu. Živé televizní přenosy streamuje čím dál více diváků. To je další ukazatel, že inzerenti by tento kanál měli aktivně zkoumat.“

Povědomí o živém streamování pravděpodobně povede k jeho většímu využívání

22 % předplatitelů kabelové televize, kteří se zúčastnili průzkumu, má v plánu předplatné během příštích šesti měsíců zrušit. 44 % by kabelovou televizi zrušilo, pokud by mělo možnost sledovat živé sportovní přenosy a dění na streamu. Z odpovědí vyplývá, že větší povědomí a osvěta v oblasti živě streamovaného obsahu může přimět více předplatitelů kabelové televize, aby streamovací služby využívali místo kabelu nebo jako jeho doplněk.

Reklama je klíčovou součástí diváckého zážitku při sledování živých sportovních přenosů

Ve srovnání s celkovým vzorkem vykázali lidé, kteří sport živě streamují, vyšší míru zaujetí televizní reklamou. Téměř polovina diváků živých sportovních přenosů na streamu (49 procent) souhlasila s výrokem: “Televizní reklamy jsou důležitou součástí mého diváckého zážitku při sledování televize”. 62 procent těch, kteří sport živě streamují, objevilo při sledování reklam na streamovacích službách nové produkty.

„CTV je prémiový divácký zážitek s velmi angažovaným publikem, které není možné zasáhnout prostřednictvím tradiční lineární a placené televize,“ uvedla Diana Horowitz, senior viceprezidentka pro prodej reklamy na fuboTV. „Živý sport historicky držel diváky u předplatného kabelové televize. Už to tak není, protože živé sportovní přenosy včetně prestižních událostí a regionálních sportovních sítí jsou obecně dostupné na CTV platformách jako fuboTV. 90 procent našich diváků sleduje fuboTV živě a na živé vysílání připadá 93 procent sportovního obsahu fuboTV.”

Další klíčová zjištění:

  • U diváků živě streamovaného sportu je pravděpodobné, že sledují několik služeb podporovaných reklamou. V průměru je to 3,6 sportovních aplikací.

  • Sportovní fanoušci se raději dívají na živé přenosy než na záznamy na vyžádání. Sledování 70 procent živých sportovních pořadů probíhá v reálném čase.

  • 67 procent diváků sportovních streamů věnuje větší pozornost reklamám, které odpovídají jejich životnímu stylu a zájmům.


Zdroj: advanced-television.com

Načítání dalších...