Na otázku: „Jak jsou důležité různé programové žánry?“ odpovědělo 49 % dospělých, že zpravodajství je velmi důležité (8-10), a 41 %, že sport je velmi důležitý, uvedla LRG. Ačkoli přední příčky konstantně patří filmům s 69 % -, existují významné rozdíly v důležitosti zpravodajství a sportu pro předplatitele placené televize a pro nepředplatitele.
Studie zjistila, že:
- 56 % předplatitelů placené televize považuje zprávy za velmi důležité, zatímco u nepředplatitelů je to 32 %.
- 49 % předplatitelů placené televize považuje sport za velmi důležitý, zatímco u nepředplatitelů je to 21 %.
Důležitost těchto žánrů je také vyšší u těch demografických kategorií, které (nepřekvapivě) obvykle častěji využívají placené televizní služby.
Zpravodajství je důležitější pro starší věkové skupiny a pro domácnosti s vyššími příjmy:
- 66 % osob ve věku 55+ považuje zpravodajství za velmi důležité, zatímco ve věku 35-54 let je to 48 % a ve věku 18-34 let 32 %.
- 57 % osob s ročním příjmem domácnosti > 75 000 USD považuje zpravodajství za velmi důležité ve srovnání se 45 % osob s příjmem domácnosti < 75 000 USD.
Sport je důležitější v domácnostech s vyššími příjmy a také mezi muži:
- 52 % s příjmy domácnosti >75 000 USD hodnotí sport jako velmi důležitý ve srovnání s 39 % s příjmy domácnosti 30 000-75 000 USD a 27 % s příjmy domácnosti <30 000 USD.
- 49 % mužů považuje sport za velmi důležitý, zatímco u žen je to 34 %.
Do budoucna budou tyto žánry i nadále hrát důležitou roli při vyvažování staršího modelu s nabídkou přímo pro spotřebitele. Tyto možnosti se však vzájemně nevylučují, dodává LRG, protože spotřebitelé budou i nadále získávat služby a obsah, které nejlépe vyhovují potřebám a rozpočtům jejich domácností.
Zdroj: tvtechnology.com