V roce 2021 strávili jednotlivci v průměru 3 hodiny a 37 minut denně sledováním obsahu na televizní obrazovce – což představovalo 71 % celkové denní spotřeby videoobsahu. Lidé ve věku od 16 do 34 let v průměru strávili 2 hodiny 15 minut sledováním video obsahu na televizní obrazovce – 47 % jejich celkové denní spotřeby videa.
Údaje ukazují, že většina sledování televizních přijímačů se odehrává ve vysoce kvalitním, profesionálně vyrobeném obsahu, přičemž televizní vysílání a předplatné VOD představují více než 92 % sledovanosti u vzorku všech jednotlivců.
Podíváme-li se blíže na oba prvky, Broadcaster TV (která zahrnuje Live, Playback a Broadcaster VOD) představuje většinu sledování televizních přijímačů pro obě demografické skupiny, tedy 80 % pro všechny jednotlivce. Těsně následuje předplatné VOD, které představuje 12,6 % televizní sledovanosti u všech jednotlivců ve srovnání s 28,7 % u skupiny 16-34 let.
DVD představuje malou část sledovanosti pro obě demografické skupiny (méně než 2 %), zatímco ssledovanost na YouTube vzrostla a představuje 5,9 % z celkového koláče.
Více na stránkách společnosti Thinkbox.