Klíčová zjištění
Celosvětová studie mediální společnosti dentsu international a společnosti Microsoft Advertising, která zahrnovala 24 000 lidí z 19 zemí, se zabývala povědomím a angažovaností spotřebitelů v otázkách spojených s udržitelnou spotřebou a používáním médií. Některá zjištění jsou následující:
- 91 % respondentů si přeje, aby značky explicitněji demonstrovaly, že činí pozitivní rozhodnutí týkající se planety a životního prostředí.
- Více než tři čtvrtiny (77 %) lidí na celém světě tvrdí, že do pěti let chtějí utrácet peníze pouze u značek, které praktikují ekologickou a udržitelnou reklamu.
- O negativním vlivu reklamy na životní prostředí je přesvědčeno 45 % lidí z generace „boomerů“, zatímco u generace Z je to 71 % a u mileniálů 73 %.
- Pouze 17 % lidí vnímá sledování televize jako něco, co přispívá k emisím oxidu uhličitého, zatímco 15 % lidí si myslí, že surfování na internetu negativně přispívá ke změně klimatu; 14 % lidí tvrdí totéž o videohrách a 11 % o streamování hudby.
Proč na tom záleží
Studie The Rise of Sustainable Media tvrdí, že klíčem k zajištění smysluplného pokroku je sjednocení celého mediálního ekosystému s cílem zajistit přesné a transparentní měření a vykazování skutečného uhlíkového dopadu mediálního obsahu v průběhu celého cyklu dané kampaně. To poskytne podnikům jasnou volbu pro uhlíkově pozitivní mediální reklamu v rámci jejich dodavatelského řetězce.
Zdroj: dentsu international, Microsoft Advertising
Zdroj: warc.com