UDRŽITELNÁ MÉDIA NEJSOU NIC PRO SPOTŘEBITELE – PROZATÍM

7. 12. 20217. 12. 2021
Podle nového výzkumu by během příštího roku mohli tři z pěti lidí začít bojkotovat značky, které nejednají v zájmu ochrany klimatu. Vliv distribuce médií a spotřební reklamy na emise uhlíku přitom zatím většinou uniká pozornosti veřejnosti.

Klíčová zjištění

Celosvětová studie mediální společnosti dentsu international a společnosti Microsoft Advertising, která zahrnovala 24 000 lidí z 19 zemí, se zabývala povědomím a angažovaností spotřebitelů v otázkách spojených s udržitelnou spotřebou a používáním médií. Některá zjištění jsou následující:

  • 91 % respondentů si přeje, aby značky explicitněji demonstrovaly, že činí pozitivní rozhodnutí týkající se planety a životního prostředí.

  • Více než tři čtvrtiny (77 %) lidí na celém světě tvrdí, že do pěti let chtějí utrácet peníze pouze u značek, které praktikují ekologickou a udržitelnou reklamu.

  • O negativním vlivu reklamy na životní prostředí je přesvědčeno 45 % lidí z generace „boomerů“, zatímco u generace Z je to 71 % a u mileniálů 73 %.

  • Pouze 17 % lidí vnímá sledování televize jako něco, co přispívá k emisím oxidu uhličitého, zatímco 15 % lidí si myslí, že surfování na internetu negativně přispívá ke změně klimatu; 14 % lidí tvrdí totéž o videohrách a 11 % o streamování hudby.


Proč na tom záleží

Studie The Rise of Sustainable Media tvrdí, že klíčem k zajištění smysluplného pokroku je sjednocení celého mediálního ekosystému s cílem zajistit přesné a transparentní měření a vykazování skutečného uhlíkového dopadu mediálního obsahu v průběhu celého cyklu dané kampaně. To poskytne podnikům jasnou volbu pro uhlíkově pozitivní mediální reklamu v rámci jejich dodavatelského řetězce.

Zdroj: dentsu international, Microsoft Advertising

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...