VŠECHNO, CO POTŘEBUJETE VĚDĚT O DIVÁCÍCH CTV V ROCE 2021

30. 11. 202130. 11. 2021
Charakter sledování televize se vyvíjí. Pandemie vývoj urychlila a nové a roztříštěné způsoby chování diváků se mění na ustálené zvyky.

Jak a proč se sledování televize vyvíjí, nám pomůže pochopit společnost Samsung Ads Europe. Ve spolupráci s agenturou Ipsos, přední společností pro výzkum trhu, se hlouběji zabývala klíčovými faktory, které ovlivňují dnešní preference v konzumaci obsahu.

Výzkumná zpráva zahrnuje pět hlavních evropských zemí - Velkou Británii, Německo, Španělsko, Francii a Itálii. Přináší komplexní pohled na diváky evropské televize připojené k internetu a ukazuje, jak reagují na televizní obsah.

Ve zprávě se dozvíte:

  • Jaké návyky při sledování televize se udrží

  • Jaké klíčové síly stojí za rostoucím zájmem o streamování

  • Jak se vyvíjí role televize - streamované i lineární

  • Jaká je efektivita reklamy na CTV a ještě mnohem více.


Klíčové informace:

The 2021 CTV Viewer, sledování televize, zdroj: IPSOS, Samsung


The 2021 CTV Viewer, důvody sledování smart TV, zdroj: IPSOS, Samsung


The 2021 CTV Viewer, volba VOD, zdroj: IPSOS, Samsung


Celá zpráva je ke stažení v odkaze níže.

Zdroj: thedrum.com

Načítání dalších...