Jak a proč se sledování televize vyvíjí, nám pomůže pochopit společnost Samsung Ads Europe. Ve spolupráci s agenturou Ipsos, přední společností pro výzkum trhu, se hlouběji zabývala klíčovými faktory, které ovlivňují dnešní preference v konzumaci obsahu.
Výzkumná zpráva zahrnuje pět hlavních evropských zemí - Velkou Británii, Německo, Španělsko, Francii a Itálii. Přináší komplexní pohled na diváky evropské televize připojené k internetu a ukazuje, jak reagují na televizní obsah.
Ve zprávě se dozvíte:
- Jaké návyky při sledování televize se udrží
- Jaké klíčové síly stojí za rostoucím zájmem o streamování
- Jak se vyvíjí role televize - streamované i lineární
- Jaká je efektivita reklamy na CTV a ještě mnohem více.
Klíčové informace:



Celá zpráva je ke stažení v odkaze níže.
Zdroj: thedrum.com